PASĀKUMI UN PREZENTĀCIJAS
"Pārdošanu veicinošas aktivitātes."
"Jo vairāk mēs zinām, jo vairāk pieprasām, jo vairāk pieprasām, jo vairāk uzzinām!"
Piedāvājam pasākumu un prezentāciju organizēšanu, kā arī citu reklāmas kampaņu plānošanu un realizāciju.
Reklāmas, reklāmas un reklāmas, šķiet, ka tās ir visur, tu pat nepaspēj kafiju no rīta iedzert, pārbaudīt e-pastu vai iziet no mājas - tās jau ir tev priekšā. Protams, šāds veids prezentēt savu kompāniju palīdz produktam gūt atpazīstamību, taču to var iegūt arī citā veidā, izmantojot alternatīvas, kuras iespaidos pozitīvi, nevis kritīs uz patērētāja nerviem. Šī alternatīva, izvēloties pareizo vietu un metodi, radīs tikai pozitīvu attieksmi un labu garastāvokli. Domājot par klientu, mēs domājam par sevi. Pierādījums ir nemirstīgais trešais Ņūtona likums: darbības spēks ir vienāds ar pretdarbības spēku - kā domājam mēs par klientu, tā viņš domās par mums. |
Pasākumi, tas ir veids, kā izdevīgi pastāstīt lielam pircēju lokam par savu produktu vai pakalpojumu. Zem vārda "pasākums" mēs piedāvājam sekojošas darbības:
|
Solis pa solim prezentacijas veidošanā:
|
Prezentācijas un degustācijas
Caffe corsini prezentācija Maxima veikalu tīklā |
Aktīvā reklāma
Durex maskoti piedalās Red Bull Flugtag Rīgā |
Pasākumu organizēšana
Duracell RadioRally sacensības |
||
Bez maksas pagaršot vai pataustīt, pamēģināt vai iztestēt, uzzināt profesionāļa padomus. Tie ir prezentāciju un degustāciju piedāvājumi. Gandrīz katram klientam bezmaksas piedāvājums ir milzīgs kārdinājums, kas nozīmē, ka viņš nepaies garām kafijas degustācijas stendam, pat ja viņš parasti dzer tēju. Šis piedāvājums ir klienta pieredzes un zināšanu loka paplašināšana, kas ir saistīts ar produkta atpazīstamības palielināšanu (iegūšanu). Uzzini vairāk par priekšnosacījumiem veiksmīgas prezentācijas norisei... |
Kā iegūt auditorijas pastiprinātu uzmanību? – izmantojot nestandarta piegājienus un negaidītus pavērsienus, neatbilstošus tēlus negaidītās vietās, kuri piesaista gan pastāvīgo klientu un garām gājēju, gan preses uzmanību. Veicot aktivitātes, esam iekļuvuši ziņu raidījumos, presē un interneta mājas lapās. Tā ir iespēja gūt bezmaksas reklāmu vairākos portālos, kas piesaista visplašāko patērētaju loku. Kas ir vajadzīgs šādam pasākumam – mērķis, ideja un izcila izpilde, un kas nav mazsvārīgi – zemas izmaksas! |
Pasākums ir vēl viena lapa Jūsu uzņēmuma vēsturē, ja šādu lapu būs vairāk, tad tas nozīmē, ka Jūs esat un būsiet interesanti ne tikai jūsu pircējam, bet pievērsīsiet arī citu uzņēmumu klientu uzmanību. |